Молитва справжнього українця


DONATE PayPal (USD)


Я, Ваш нащадок звертаюсь до Вас мої великі пращури
вожді Атлантиди, воїни світла що спустились з небес!
Зараз я знаходжусь у скрутному становищі,
сили пітьми (жиди) полчища лютих ворогів (християне)
оточили мене з усіх сторін та хотять моєї смерті,
сам владика демонів (Яхве - сатана) намагається
знищити мене.
Дайте мені пораду та покажіть шлях
яким треба мені йти щоб вороги мої люті не вбили
мене на цьому шляху. Благаю Вас всемогутні мої
пращури - відніміть розум у ворогів моїх (жидів) та
пошліть на їхнє сатанинське військо (християн) хвороби
невиліковні, муки страшні, вогонь та перетворить їх на
попіл, щоб не було цієї нечисті на планеті Земля.
Щоб людство розвивалось шляхом праведним та
служило Вам вірою і правдою прославляючи Вас!



Прохання до всіх підписати петицію до Президента України https://petition.president.gov.ua/petition/32889
Проект - Стіна, створюємо ініціативну групу. Велика кільцева дорога навколо Києва: проект майже готовий, слово - за інвесторами.

Велика кільцева дорога навколо Києва буде мати протяжність приблизно 193 км, а необхідний обсяг інвестицій для її будівництва складе $ 2 млрд. (Джерело: https://www.autocentre.ua/avtopravo/dorogi/bolshaya-koltsevaya-doroga-vokrug-kieva-proekt-pochti-gotov-slovo-za-investorami-305036.html) Разом з Великою кільцевою автомобільною дорогою нам киянам для власної безпеки необхідно реалізувати проект -Стіна.

Останнім часом часто передають у новинах телеканалів і пишуть в газетах про те що ось мовляв застрелили київського бізнесмена близько під'їзду власного будинку, підірвали автомобіль київського мільйонера, вчинено замах на київського підприємця, взяли в заручники родину киянина і вимагають викуп, житель києва викинувся з вікна власної квартири, киянин знайдений повішеним у власній квартирі, жителя києва отруїли в кафе, київський бізнесмен покінчив життя самогубством в ресторані вистріливши собі в голову з пістолета, викрадений автомобіль марки Mercedes, Lexus, Toyota, BMW на київських номерах і такі випадки можна перераховувати безкінечно. Ми з вами як платники податків утримуємо величезну кількість співробітників поліції, міліції, прокуратури, СБУ, військової поліції, армії і ні хто з них не може зупинити цей терор по відношенню до нас з вами.

Якщо Ви не хочете бути застреленим під під'їздом власного будинку, викинутим з вікна власної квартири або отруєним в одному з київських кафе ми пропонуємо Вам проект - Стіна, який можна реалізувати разом з будівництвом Великої кільцевої автомобільної дороги.

Ініціативна група: тел. +38 (097) 088-24-30, e-mail: asviatyna@gmail.com
"Кияни за красивий Київ" - громадський рух


Вітаємо! За період з 01.10.17 г. по 01.11.17 г. Книгу Життя завантажили 
15 765 983 користувачив інтернету! Завантажити зараз!
Congratulations! For the period from 01.10.17 to 01.11.17, the Book of Life was downloaded by 
15 765 983 Internet users! Download now!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Людожери

Українці - нащадки богів або Атлантида на берегах Дніпра.

Свідоцтво четверте